iconmenu
×
logo

سوالات متداول

سوالات متداول

سوال : رمز یا گذرواژه را فراموش کرده ام.

پاسخ: از قسمت گذرواژه ام را فراموش کرده ام استفاده نمایید . شناسه و رمز جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد

سوال : چگونه رمزم را تغییر دهم ؟

پاسخ: وارد مشخصات من شوید ودر انجا اعمال نمایید

سوال : سرویس دهی شرکت مسافربری مناسب نبوده و شکایت دارم.

پاسخ: این سامانه سرویسدهنده اینترنتی برای تامین بستر مناسب فروش اینترنتی میباشد و وابسته به هیچ شرکت مسافربری نیست .لذا اطلاع و دخالتی در مورد جزییات سرویسها و خط سیر قریب به 600 شرکت مسافربری فعال در این سایت ندارد.کلیه خط سیرها و مسیرها ، نرخها و ساعات سرویس توسط مسئولین مربوطه در شرکتهای مسافربری ارائه میگردد و خدمات ارائه شده بر اساس سرویسدهی روزانه شرکتهای مسافربری طرف قرارداد میباشد. لذا مشکلات خود را در زمینه نرخ، عدم سرویسدهی و مسایل مشابه به مدیران شرکتها و یا نمایندگان سازمان حمل و نقل و راهداری در شهرستان مربوطه اطلاع دهید . از طریق لینک زیر و تلفنهای لازم در دسترس میباشد. ثبت شکایات

سوال : هنگام شارژ حساب شبکه قطع شده و پول از حسابم کم شده ولی اعتبارم افزایش نیافته.

پاسخ: اگر اعتبار شما شارژ نشده است حداکثر ظرف 48 ساعت (بدون احتساب پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل ) مبلغ باید به حساب شما برگردد . لطفا پس از گذشت موعد یاد شده حساب خود را کنترل نمایید در صورت عدم برگشت مبلغ فرم زیر را پر نمایید تا از سمت بانک پیگیری گردد پیگیری

سوال : چگونه اعتبارم را در سایت افزایش دهم ؟

پاسخ: وارد مدیریت حساب شده و اقدام نمایید

سوال : مقداری اعتبار در سایت دارم ، میخواهم بدانم مبلغ باقیمانده را چگونه میتوانم دریافت کنم یا به حساب خودم برگردانم.

پاسخ:بر طبق ضوابط خرید اعتبار ، این مبلغ فقط برای خرید بلیط برای خود یا اطرافیانتان مطابق توضیحات بند 7 قابل استفاده است.و یا از طریق لینک "تماس با ما" اعلام فرمایید تا به حساب شما برگردانده شود

سوال : هنگام خرید بلیط شبکه قطع شده و پول از حسابم کم شده ولی رسید بلیط را دریافت نکردم.

پاسخ: در لینک استعلام بلیط بررسی نمایید ، در صورت عدم صدور بلیط حداکثر ظرف 48 ساعت (بدون احتساب پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل ) مبلغ باید به حساب شما برگردد . لطفا پس از گذشت موعد یاد شده حساب خود را کنترل نمایید در صورت عدم برگشت مبلغ فرم زیر را پر نمایید تا از سمت بانک پیگیری گردد : 1- اگر پرداخت از درگاه اقتصادنوین انجام شده: اقتصاد نوین 2- اگر پرداخت از درگاه سامان انجام شده: سامان توجه فرمایید که درگاه بانک پذیرنده ربطی به بانک کارت شما ندارد یعنی اگر مثلا با کارت بانک سامان از طریق درگاه اقتصادنوین پرداخت نموده اید که ناموفق بوده فرم شماره یک مربوط به اقتصادنوین را پرنمایید.

سوال : بلیط صادر شده ولی موفق به چاپ بلیط نشدم

پاسخ: شما می توانید به مدیریت بلیط رفته و تمام مشخصات مرود نیاز بلیط هایی که خرید نموده اید را مشاهده نمایید

سوال : شرایط استرداد چیست ؟ بلیط را مسترد کرده ام اما پول به حسابم برنگشته است.

پاسخ: شرایط استرداد اینترنتی برطبق ضوابط خرید (که هنگام خرید تایید نموده اید) بقرار زیر میباشد : 1-استرداد اینترنتی تا 6 ساعت قبل از حرکت و با ارائه شماره کامل خرید انجام میگردد. 2- پس از استرداد شماره کارت و شماره خرید خود را از طریق لینک "تماس با ما" اعلام فرمایید تا مبلع برگشتی پس از کسر 10 درصد و هزینه انتقال کارت به کارت به حساب شما برگردانده شود . 3- استرداد در پایانه مبدا در هر زمان قبل و بعد از حرکت و بر طبق ضوابط و با دریافت وجه امکانپذیر است مشروط به اینکه بلیط قبلا در سایت استرداد نشده باشد.